Selasa, 17 Mei 2011

Kenapa aku harus takut di rumah aku sendiri??

Aku dah tinggal di sini. In this house, in this apartment almost 5 years. Lamakan? quite along time sampai penduduk yang tinggal selama aku pun kenal aku (konon nak kata popular la LOL!!)

Jiran sebelah rumah, depan rumah, bucu rumah pun dah bersilih ganti orang..hehe. Dan aku tetap disini.
So aku pun kena la menjadi ramah n mesra alam kepada penduduk apartment yang ada ini. Aku kan senior haha. lawak je bunyi.

Dan AJK Apartment pun kenal aku n nama aku..tapi kadang aku lupa n mmg tak tahu pun nama dorang..hahaha...

Dan ada satu hari ini (dah lama dah tak dapat recall tahun bila), aku naik satu lif dengan Timbalan Pengerusi Apartment aku. Then dia tanya aku "Tinggal dengan sapa?". Aku pun dengan ramah mesra menjawab "Sorang jer, hehe". Dan dia membalas..."Wah, tak takut ker tinggal sorang2?"
Aku blur n kabur sebentar..haha kenapa aku harus takut tinggal sorang? aku bukan budak kecik. aku bukan anak gadis. dan aku bukan penakut. Ada HANTU kacau ke kalo tinggal sorang? haha
Aku jawab "Tak, hehe". dan Timbalan tadi tinggal d floor yang sama dengan aku. Sampai d floor, kami berlalu pergi ikut arah masing-masing. -BLUR-

3 ulasan:

*SiRibenMerah berkata...

ada hantu ke kt umah tuh?huhuhu...

jasa ekspedisi berkata...

mampir nich dari jaksel...

Obat Herbal Diabetes berkata...

salam kenal nich,,,

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...