Jumaat, 11 Disember 2009

Mimpi aku

Sebentar tadi aku bermimpi,
kawan aku kasi aku duit rm300 lebih...wow..hehehe hutang lama katanya..
tapi itu kawan jauh yang sudah lama aku tak ketemu,
lama sangat, macam mana pula aku kasi dia hutang..hehe
rasa macam betul je..rasa girang, gembira smua ada.
tapi macam main kejar2 lak...dia kejar aku nak kasi duit,
tapi macam dia susah nak mendapatkan aku nak bayar hutang tu.
mungkin la mimpi tu petanda ada rezeki nak masuk tapi sangkut2 sket,
heheh amin...murah rezeki aku.

-end-

2 ulasan:

flyz berkata...

lol...hope so..

Adam berkata...

mimpi dapat duit? ertinya lambat lagi la nak kaya.. :p

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...