Ahad, 31 Januari 2010

Movie Review: Haunted Universities


Malam Khamis yang lalu, sebab kawan aku lagi tekanan dengan coding untuk sistem LGMnyadia mengajak aku nonton wayang.
heheh so aku pun okay saja..
Yonathan, Sandy n Saiful...wahahah OneUtama here we come...

Kami choose untuk tgk Haunted Universities. Thai film.
Hahah aku macam biasa..horror movie sudah tentu dalam top list aku..

Haunted Universities dikatakan horror movie yang terhorror selepas Shutter n Phobia 2...
Ya kedua-dua movie ni sudah aku nonton dlu.. juga d pawagam.kehkehkeh..

Kepada teman-teman n sahabat-sahabat yang biasa keluar menonton film horror bersama aku...wahahah anda tahu gelagat aku macam mana...



maaf la aku mmg macam tu kalo tengok film horror..wahahahaha..

Tiada ulasan:

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...