Khamis, 18 Jun 2009

Akhirnya aku ada!!!!

Akhirnya aku menjadi gagah kembali.
wahahaha.
2bulan yang sgt sibuk buat aku.
sampai nak duduk kat tempat dlm opis aku pun tak sempat.
nak goyang kaki relax2 jangan harap.
now aku dah nampak sinar itu kembali.
goyang2 kaki atas tempat duduk aku,
sambil2 borak2 dgn opismate aku..
tak sabar nak tnggu saat itu kembali lagi.

igt aku nak post pasal vacation aku ke surabaya,
tapi nanti lah..dah berkulat aku simpan posting tu,
hehe.
igt nak kuar tgk wayang weekend neh..
pastu pegi hilangkan rasa gundah yang gulana ni..

8 ulasan:

zAck berkata...

nk tgk cter aper?
transfomer?.
hehe...

Yaya berkata...

ermm transfomer le tuh hu hu..samat menonton yer..

Unknown berkata...

Akhirnya...
ada lagi kau bash di blogosphere...

lama tak cakap dengan kau, sudah tak fasih lagi saya logat melayu. haha

:D

SaifulBashrie berkata...

@zack
hehe transfomer la apa lagi.hehe.

==================================

@aleeya
hehehe yeah tq tq.

================================-

@fauzan
haha ya zan, aku masih ada maa.

hehe ga pandai sudah ko ya?
harus berlatih semula ya..

ryann berkata...

pegi le tengok wayang kasi relax, bash

FARYN berkata...

wooooo..akhirnya incik bash kembali beraksi..lalalallaa

AieSha berkata...

gi surabaya tak ajak aku pong.

Adam berkata...

tak apdet ke ape dia nie?

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...