Ahad, 30 Ogos 2009

Happy Ramadhan!!! Kira biri-biri...

Salam Ramadhan buat teman2 Malaysia, Indonesia, Brunei n Singapore...selamat berpuasa n menjalani ibadah puasa.

nampaknya sepanjang bulan Ramadhan ini status di YM aku "mengira biri-biri" terus. HAHAHA.

terima kasih pada teman yang menyapa aku. bukan apa pun..."mengira biri-biri" itu adalah kata-kata kiasan dari bosan..LOL..

tak kan aku nak letak status aku tu aku tengah bosan, nanti boss aku kata aku tak da keja pula.

(boss aku ada dalam list YM aku).. jadi perlu tertib..wahahah..

bila dah bosan ni mula la aku nak menziarah laman2 web yang tiada kaitan kerja..kehkehkeh..

tapi sebelum cuti untuk lebaran nanti, aku ada 1 lagi appointment yang perlu aku attend di Putrajaya.

tak apa demi tugas ku sanggup berkorban jalan jauh di bulan puasa ini.
(boss mintak naik gaji lagi).

ramai org tanya mana aku menghilang, bagaimana kesihatan aku?

aku ada kerna ko ada...hahaha..jangan risau aku tak menghilang ke mana-mana...ada jer..

kesihatan aku...so far alhamdulillah...sangat happy dengan life yang sangat terisi dengan aktiviti.

sekian dari aku..jeng jeng jeng..hihihi..selamat beribadah ya. =)

5 ulasan:

Nurul Nadiah berkata...

Selamat berpuasa =)

FARYN berkata...

oit..slamat berpuasa!

*SiRibenMerah berkata...

hurmm.. update cepat menu berbuka puasa homemade recipe saja tau.. tamau yg hotel2.. sila rajin2 bila terasa nak mengira biri-biri..

Yaya berkata...

selamat menyambut ramadan..

eedany berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...