Sabtu, 7 November 2009

Review: Phobia 2

Weekend lalu, menghabiskan waktu bersama teman-teman pergi menonton wayang,
best,
cerita Phobia 2.. filem ini sangat amazing, horror yang penuh suspen..
anda sedia maklum, aku ini peminat filem seram dan suka menonton sesuatu yang dapat menakutkan aku. hehe
dan cerita ini dapat membuat aku merasa seram sejuk dan juga menyebabkan 1 panggung ketawa pecah perut melihat filem ini. haha eh kenapa pula filem seram boleh buat orang ketawa?
ya filem ini amat unik, 5 cerita dalam 1 filem.
Menjadi trend penggiat filem sekarang untuk bikin filem begini.
Walaupun demikian ending bagi setiap episod filem ini amat tidak aku gemar, kerana not a happy ending. =)
Jadi luangkan waktu anda untuk menonton filem ini, memang tak rugi. berbaloi baloi..hehe tapi awas untuk 18tahun ke atas. hihih..seram dia agak kaget..hehe
-end-



2 ulasan:

FARYN berkata...

aku nak bawak ko teman aku..bley?


hahaahhaa

adie-ishmael berkata...

setuju...memang best...part yg terakhir tu yg paling best...

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...