Selasa, 6 Mei 2008

Hantu Jalan: Lain aku cari lain aku dpt@Bukit Bintang

Malam Labour Day lepas aku jalan-jalan di
StarHill Art Gallery@Bukit Bintang.
Mau ambil barang yang di pesan..tau2 tempat nya dah tutup.
Memang bikin panas jer..taunya jauh sudah aku jalan...
sekali sampei, tempatnya udah tutup. apalagi, kabur balik la..
"so on the way" balik tu aku "snap" la picca@gambar sekeliling
Jalan Bukit Bintang tu..Then, terserampak dengan 1 group ini
tengah main "Native Australian's Instrument" Nama group ni
Street Horn Syndicate (amscreamo)
n 1 more group,
tengah
menari "shuffle"..dasyat siut..
asyik amat aku tengok..rasa mau "join" je skali dengan dorg
shuffle...wahaha...
sempat gak aku rakam sket.


@Jalan Bukit Bintang


Street Horn Syndicate
thanks
amscreamo atas info anda.


1 more shot


Lets Shuffle!!


Sorry no sound...Enjoy!!

bigfoot: saat ini aku lagi sibuk mengejar dateline yang akan kunjung tiba tak lama lagi.
Jom bertekad cemerlang..


32 ulasan:

Unknown berkata...

errm..bash..lawa rambut,ang wat perm katne..?ke mmg asli berambut panjang dan kerinting..? haha

rezkitrianto berkata...

Waduh..bhsanya sulit dimengerti.no comments yet

SaifulBashrie berkata...

GadisHijau,
ampeh ko jijah..tapi kalu puji rambut aku, tq aa..wahaha

SaifulBashrie berkata...

Rezki,
sory bangat..hehe lupa seh..bahsanya sudah dibaiki..ok..coba baca smula ok..

nads berkata...

syok jugak dapat tgk diorg perform kan...
aritu g kl...nad ade g tgk gak....

SaifulBashrie berkata...

Nads,
a'a betul2...kadang2 tu leka tengok dorg dance..cantik jer..tambah2 ada music background, bukan calang2 muzik tu..live lagi..

haJa*darLingZ berkata...

mcm2 ada yek kt sana...adehh...pening pale klau turun sana...

SaifulBashrie berkata...

Haja,
benar, ada skali tu mmg pening gila turun sana. ramai sgt umat manusia..
tp time bash g tu xda la penin sbb org pun xda ramai sgt..

applepie berkata...

skali skala layanzz best ek.. :)

Ida Naziri berkata...

uis! panjang nya serulin. seronok tgk org menari nih

Yaya berkata...

apsai blog ni cam ade ayat2 indon yer, ooo utk pasaran indonesia yer hehehhe, oh oh baru tahu, aku ketahuan pacaran lagi dengan dirinya, teman baikkuuuuuuu muahahahahha

Gudang Kambing berkata...

bambu yang panjang yang ditiup kaya seruling itu punya nama apa? Kalau di kampungku juga ada semacam itu namanya gong bambu

*SiRibenMerah berkata...

ohooo..
g layan mende neh yek..
patut le kannnn..
semangat dah yek skang neh amek pic taruk blog.. hahaha.. =P

*lariiiiiiiiiiii*

Honeylemon berkata...

sekali sekala tgok org perform best gak yer....

mhelmi berkata...

"...rasa mau 'join' skali..."

Mampu ke ko nak join diorg.... hehehe.

SaifulBashrie berkata...

Applepie,
Yup2..skali skala layan kan..

SaifulBashrie berkata...

IdaShah,
Huhuh panjangkan..itu alat muzik org asli australia tu..

SaifulBashrie berkata...

Aleeya,
muhahah benar, nak mudahkan pemahaman smua pihak, so kena la sama ratakan.hikhik...best lirik tu..

SaifulBashrie berkata...

GudangKambing,
sy tak tahu pulak namanya...tp tau asal bambu tu dr penduduk asli dr australia.

SaifulBashrie berkata...

MisRiben,
wohoho, layan kejap jer...huhuh
a'a skrg semangat sket letak pic...tp tetap xda pic sndiri kan...hikhik..
*wink *wink..

SaifulBashrie berkata...

HoneyLemon,
yups,,skali skala layan best...

SaifulBashrie berkata...

Helmi,
uihhh apsal lak x mampu, skrg aku dah ringan ok...wahahah..

cendawanintim berkata...

kejar bash, jangan tak kejar....dateline dah dekat tuh...

SaifulBashrie berkata...

Cendawanintim,
Huhu ni dok kejar a nie..nak dapat dah dateline nih. hehe

iMz berkata...

x suka la dgr n\bunyi benda yg panjang tu..pelik je..mcm bunyi minatang kt utan sabah tu...hehehetp unikla benda tu

ita.itu berkata...

ramai ek bila mlm2 kat sana..selaly aku pg siang je..hehe

SaifulBashrie berkata...

Imz,
yeke? hehehe,bash dgr sedap je...utan sabah ek, sabah jugak kan..sy ni study keluaran sabah tau..

SaifulBashrie berkata...

Ita.Itu
a'a ramai mlm2 ita...kadang2 kalu sesak tu mmg penin aa kepala..

eedany berkata...

kalau benda ni dorang pandai main mesti pakai sompoton pun terror ni!

bash selama di sabah dulu, sempat kah belajar tiup sompoton? Sia ni nama jak urang jati sabah tapi x pernah pun mencuba sompoton tu hahahaha...

:)

SaifulBashrie berkata...

Eedany,
wahahah, auk banar..kan kan...mesti pandai juak dorg tu tiup sompoton..

masa bash d sabah,ada juga la try2 tiup sompotan..tpkan mcm teda bunyi saja..wahaha..

amscreamo berkata...

street horn syndicate...nama group diorang.

SaifulBashrie berkata...

Amscreamo,
dude,thanks 4 droppg by..ic ic..baru aku tau nama dorg..nanti aku letak k..thanks again.

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...