Ahad, 23 Mei 2010

aku pilihan terakhir minta pertolongan..? anehnya dunia ini..

Aku baru perasan mcm dah lain sikit dashboard n new post di blogspot ne...lamanya aku tak buat posting.
sampai ada sahabat aku dari seberang kata dia kecewa dgn aku sebab aku dah stop blogging..hahaha.
wahai fauzan, mana ada aku stop blogging, aku cuma malas ja.wkwkwkw.

btw, kalo dikorek2 balik entry aku yg dahulu kala..ada 2,3 entry soal aku melepaskan amarah aku. tapi itu kisah lama..dah aku maafkan dia n melupakan apa yang berlaku.. hehehe.

tapi ia menjadi suatu kisah lucu kini, bila roda tu berputar balik... aku orang yang dicari-cari oleh dia untuk minta pertolongan..aku pun terkejut...kenapa aku...dulukan aku paling terkutuk...kenapa sekarang kutip balik tahi najis yg kamu baling tu..hehehehe..
so aku share la balik dgn kawan-kawan n sahabat yang bersama aku waktu aku berduka dulu...dorang pun terkejut juga kenapa cari aku balik....?


maaflah..aku tumpang simpati apa yang berlaku...tapi aku tak mahu terlibat dan tolonglah jangan libatkan nama aku dalam politik kamu itu...please cross my name...positive energy...yeahh!!!

1 ulasan:

Unknown berkata...

hahahaha..akhirnya kau blogging lagi dude...sudah lama tak baca postingan kau,jadi sikit bingung dengan bahasa melayu.hehehe..keep blogging kawan...

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...