Khamis, 27 Mei 2010

Alahai boss..

boss aku datang jumpa aku semalam...tapi aku buat tak heran kat dia...hahaha...
giler kan boss yg datang cari..sepatutnya kita yang pergi ke tempat dia.

tetiba dia bangkang apa aku ckp...hishh geram aku...so aku buat bodo je...
nahh amik ko..aku malas dgr apa ko ckp..
.. ko bebel sorang2...sikit pun tak pandang muka dia...hhahaha..
giler kerek aku...aku pandang je laptop aku ne...

eh jap boss aku dtg..lalalala..
ishh lama la pulak boss aku ne dok discuss ngn opismate meja seblah aku ne..
k dia dah blah...
sambung...

haha giler ahh...ngelat aku...
bukan apa, mode keja dah kurang esokkan cuti.


so pastu lepas habis cakap dengan aku, dia blah gi tempat dia balik...
yang aku igt, dia suruh aku call client..itu je..yang lain..ntah..
kan aku buat bodo je tadi.
padan muka aku..hahah

lepas aku layan email-email client yang lain...baru mode rajin aku timbul balik..
aku angkat phone..n call client yang boss aku suruh call tu...aku buat ayat sendiri..
hahah apatah yang aku cakap..yang penting betul lak tu..
pastu tetiba boss aku dgn riang dtg ke tempat aku..
"You called him already?"
dan aku ntah mengapa bertukar menjadi happy menyambut sapaan boss aku itu..
"yes i did.." 
semoga dia tak kaco aku lagi utk hari itu...
~~~~~~~~~
kami suka sakat boss kami

-the end-

1 ulasan:

RIZALY berkata...

semua bos ko nak sakat erk..

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...