Sabtu, 31 Mei 2008

Hantu Jalan: Company Steamboat Projek..

Malam ini adalah Malam
Dinner company aku bagi mereka2 yang terlibat
dengan projek mega company aku nie
so staff2 lain yg tidak terlibat..
tiada la makan..
kitaorang makan steamboat..
syiokkkk!!!!


Banyakkan makanan..isi-isi steamboat ini secara buffet..so ambil la semahu-mahunya..


Makanan tengah dok mendidih...


Kami ada 3 meja besar..
Ini ahli-ahli semeja aku...
alkisahnya..aku n kawan aku, laki nie lewat sikit,
kami gi solat maghrib dulu, so gals ni la
pergi ambil segala isi-isi makanan...
punya la banyak...sekali nak abiskan..naik pengsan aku..
Sekali dekat dinding tertulis..

"100gram makanan yang tidak dihabiskan akan dikenakan RM6"

nahhh tak ke naik cuak@bingung budak2 gals nie..sapa yang nak abiskan neh..
nak je aku bebel sorg2..
"korg makan apa yang korg ambil td.."
haihhh...selamat la aku ajar korg pakai
TEKNIK BAYANGAN TAHAP MAX

wahahah...berjaya la juga kan...selamat fulus masing2..
alik2 datang nak makan free..
skali nak kena bayar pulak...aku tak sanggup...

Gambar ini terpaksa dirosakkan...wahahah...

bigfoot: Nak bela pet di rumah nie...tapi sampai sekarang belum tercapai lagi..

36 ulasan:

rezkitrianto berkata...

Huwaa.kirimin kesini dunks^^

SaifulBashrie berkata...

Rezhi,
halah halah...nanti kok dikirimin...hikhik..

*SiRibenMerah berkata...

wohoo..
ini kisahnya..
hehehe.. =P

x de lak ckp kesan sampingan yek ..
*lariiiiiiiiii*

~ mizzAmy ~ berkata...

~ sodappnya all the foods. kelaparan la plak tetiber. :P ~

Tanpa Nama berkata...

kok acara makannya kayak Horor gini Bash? tapi makanannya asik-asik sih.
jangan lupa berkunjung ke blog ku ya. aku ada informasi cara menghasilkan uang lewat internet. ok?
salam kenal.

nazreen berkata...

lamanya x steamboat..
last kat sabah..huhu..

Honeylemon berkata...

mak aiiii byknyer mknan... steamboat lagi tuh.... bes mkn ramai2 kan.... x ajak c dia ckali ker??? hehehe....

Tanpa Nama berkata...

ayyoo... best nya... hehehe... siaplah korang semua mengisi ruang kosong dlm perut bg menghabiskan semua makanan yang diambil itu :)

EpaL c0keLaT berkata...

Hoh! Kenapekah byk entri mengenai makanan...aku begitu terliur melihat steamboat =P~

akupunyahal berkata...

steamboat ni yang i suka kalau restoran tuh tau buat sup dia sedap!

fuzen hasin berkata...

buat lawak la u bash...
dgn jayanya menghabiskan makanan..
kui3

iMz berkata...

uihh...steambot....ok jgk tu...nk sikit..!!

cendawanintim berkata...

kim sini sket...sini nak dapat stimbot besh, susah sket..

Gudang Kambing berkata...

wah kenapa gak ajak-ajak? tahunya mau aja

SaifulBashrie berkata...

MisRiben,
kesan sampingan ek...tak teringat lak masa menaip n3 neh..wahahha


Mizzamy,
mmg sgt2 sodap..menjilat chopstick ooo...

SaifulBashrie berkata...

Ismayudi,
wahahhaha.horror kasi feeling gitu kok waktu menikmati makanannya..ok nanti gw mampir ya..tq..salam kenal juga..


Nazreen,
kan..sejak keja nie..rajin lak steamboat...fuhhh...

SaifulBashrie berkata...

HoneyLemon,
yeah best makan2 ramai..dia? wahhaha ini company punya mehh...


Fiza,
betul2,..puas kami memenuhkan siap ruang yang ada..sampai xda space lagi...yehhh...

SaifulBashrie berkata...

EpalCokelat,
wahahah..ini tergolong dalam kisah seram jugak neh...


Malim,
a'a betul2...kalu kuah dia xsedap..hancur selera..

SaifulBashrie berkata...

Fau,
wahahhah i ada wat lawak ke..hikhikhik,


Imz,
wokehh layannn...

SaifulBashrie berkata...

CendawanIntim,
iya? susah eh nak dapat...kena betul explore la kan...


GudangKambing,
hikhik...jauh nya tu mau di ajak deh..=)

eedany berkata...

wow...steamboat! One of my fav.

habislah hancur diet sumandak2 tu kan bash kalau lebihan makanan pun kena charge. Sandi...urang Sabah bilang...

:)

Yaya berkata...

mkn2 lagik..sana sini n3 makan2 ..sgt best makan steamboat!!!Ai likeeeeeee

Acaii Jawe berkata...

waaa, dah lama gielr tak pergi mkn steamboat tu,huhu..tapi kan bro slalu kalau aku makan buffet2 kat hotel2 or kat tpt yg camtu mmg slalu ada benda camtu,hehe..ada yg 100gram tak abis rm50 lagi tau,hehe..nasiblah kena abiskan gak apa yg di amik,hihi

SaifulBashrie berkata...

Eedany,
yeah mmg malam tu ilang abis diet durg..ada juga tgh diet tu..sia suruh durg lupakan diet, abiskan makan..


Aleeya,
hikhik..kan sana sini makan je..best2..

SaifulBashrie berkata...

Acai,
a'a kan...ini serius tak perasan...yerla bukan aku yg amik pun..aku duduk makan je...yg gals ni gi amik smua...tau tau baru aku perasan ada tulis kat dinding..nahh meraung kaw..

nads berkata...

wah...
sodapnyer makan steamboat...
im back...!!

SaifulBashrie berkata...

Nads,
yeah sedap sgt2...hi nads,welcome back..

arianna adrizal berkata...

amboiii.. mcm mkn tuk lbh 10 org tu =p
tulah.. kalau ajak kami skali kan elok. tak perlu nk mendera diri[perut] tu. hehehehe

SaifulBashrie berkata...

Arianna,
uhuk uhuk, yeahh...itu la dak2 gals nie la...lahap benor...amik byk2 skali nak abis meraung..hikhik nak mengajak ek...nanti tanya boss ek...

E-Tavasi berkata...

Wah sedap :D nya.. steambot saya suka..wahhh lain kali bring me also k.. :D

@xiM berkata...

wei aku suka ngan steam boat kuah tomyam!!sedap weiii..

SaifulBashrie berkata...

Etavasi,
heheh ok...tp nie company punya makan2 lorh,,


Axim,
wahhh...mmg sedap...tp aku kan bedal ja yg namanya makanan...hehe

MOLY berkata...

wah ... sedapnyaaa dok makana !!
macam penah dengar je ada satu tempat nih kalau makan x habis kena bayar bape balance tuh

nih kat mana ek ?

SaifulBashrie berkata...

LilyLulu,
sedap sgt..puas makan..ini dekat sunway...nama dia lupa la..

Nurul Nadiah berkata...

lapanyeee membaca entri ni!
adehaiii

SaifulBashrie berkata...

NadiaYuna,
hehe..xkan trus lapar...sabar sabar..

Rollney, One of The best Ice Cream

Weekend lepas, saya dan isteri ke Sunway Pyramid. Tujuan ke sana nak cari makan malam. Dan selepas selesai makan makan , kami gerak m...